rocketpoweredlobstertits:

I don’t think I’ve ever actually canonically had these two meet, yet.

Hmmm.

Drawing Fanapaces to “Stuck Like Glue”

I’m so fucking hardcore.

unbelievablepiss:

This needed to happen and I am NOT sorry.

frankenlomps:

Before I rush off to bed, here Coco.

Have LB and BB about to arm wrassle.

Mmmyup.

CC again.

He’s sort of like a jack of all trades.
He does a lot of odd jobs because he’s p much good at a lot of them.
But he prefers working at the car wash.
He really likes shiny cars. Ok?

His cane is a sword and he’s rather fond of fencing and tap dancing too.
It’s a shame I don’t know how to do either of those because I really want to do them. 

I should get to bed.

I’m still going to be doing that thing where I ask you guys if you want to let me draw your fanapaces and shit while I’m away butif not okay that’s cool I didn’t want to draw them anyway

/tsun

ALRIGHT YEAH SO ANOTHER FANAPACE DUMP, BIPCHES.

Okay, but really. In the process of putting my fanapaces together, I made another one.

He is Large Bagel Laboring Bodygaurd.

Bodyguard to Fancy Magician (a friend’s fanapace), previously bodyguard to a sassy divabitch who demanded the world of him.

I’ve been drawing the female fanapace/carapace!ona a lot haha.

With a friend’s help, decided to call her Buoyant Artist.

LB beating the life fluids out of a friend’s fanapace as requested by her.

Two of my other fanapaces. YOU GUYS REMEMBER THESE TWO RIGHT?

Decided he’s doctor.

Playing around with calling him the Cocky Physician.

The little Dersite girl is now Drifting Dolly.

I just call her Dolly or Deedee.

LB PLAYING A GOOD GAME OF HUNK RUMP THE GATHERING WITH MY TALL FANAPACE WHO IS NOW NAMED PUNCTUAL POSTMAN.
AND I GAVE HIM PANTS.

BA taking her new friend NS (a friend’s fanapace) for a coffee.

She takes everyone for a coffee.

It’s how she bonds.

There are only two people I draw.

  1. Brainiac 5
  2. Spades Slick

It’s not Brainy, so it’s obviously gonna be Slick.

Though I’m trying sort of do a set with this.

Meaning Deuce, Droog, and Boxcars need to be drawn, too.

Done on TE yay

I imagine Dick Grayson/Nightwing would be a Dersite because

  1. I cannot see his suit on a Prospitian. I mean…the thing was made for stealth. Derse would be the perfect place to be stealthy.
  2. GOTHAM AND BLüDHAVEN ARE PRETTY DARK PLACES. I CAN’T SEE THEM AS ANYTHING BUT DERSE MATERIAL. I mean it always seems to be night on Derse and day on Prospit?
  3. It kinda just puts itself together for me. I’m really only stating the obvious.

Okay I’m done sketching for a while.

Enjoy and stuff.

Or punch me.

Punching me works, too, I suppose.

Have some fanapaces. OOPS. NO ROOM FOR THE BIG GUY. Is it obvious that I’m putting off doing the bios for these guys? Because I am. I am trying so hard to avoid doing that. I have no idea what I’m doing and these poor babies don’t even have names.

Fanapace sketch Dump.

Though the female Prospitian is more or less my Carapace!ona, but the other three are OCs haha

THEY STILL NEED NAMES ARRGHHH

CURSE MY LACK OF CREATIVITY.